Gratis returret i 30 dage

39 kr,- fragt, fri over 499 kr,- til pakkeshop

Levering 1 - 2 hverdage

The Witcher: the Roleplaying Game

Nederst på siden kan du læse mere om indholdet af denne kategori.

Mere om The Witcher: the Roleplaying Game

Verden har ikke brug for en helt, den har brug for en professionel! Indbyggerne på Kontinentet lever i frygt for, hvilke rædsler natten bringer, eller hvad der gemmer sig i skoven. Monstre kan findes overalt og i alskens afskygninger. Det er dog ikke kun overnaturlige rædsler, der hærger landet, men også korrupte adelige, landevejsrøvere eller soldater fra Nilfgaard gør livet surt for den almene borger. I the Witcher RPG skal du hjælpe Kontinentets borgere med deres problemer…..men kun hvis de kan betale for din hjælp.

Midt i den 3. Nilfgaardian krig, er Geralt of Rivia, Den Hvide Ulv, ved at gennemsøge kontinentet efter hans forsvundne kærlighed. Men dette er ikke den eneste historie. En million andre historier udfolder sig på tværs af det kæmpe kontinent, og du er midt i en af dem!

The Witcher: the Roleplaying Game giver dig mulighed for at fortælle din egen historie i The Witcher verdenen! Tag på eventyr på tværs af kontinentet, interager med levende legender og påvirk landets politik. Kæmp i den brutale og forfærdelige Third Nifgaardian Krig. Eller spil dit eget eventyr, hvor du forsøger at undgå død og lemlæstelse!

Ligesom andre bordrollespil, foregår som en slags verbalt improviseret skuespil, hvor spillerne og Game Masteren i fællesskab skaber en historie med spillernes karakterer i hovedrollerne. Game Masterens rolle består i at styre den verden, karakterer og monstre som spillerne møder på deres vej. Game Mastere kan finde eksempler på eventyr I the Witchers verden i ”A Book of Tales”, finde information om monstre i ”A Witcher’s Journal” eller få inspiration til NPC’ere m.m. i ”Lord’s & Lands”. Som spiller er alt du skal bruge regelbogen, et sæt terninger og din fantasi!

The Witcher: the Roleplaying Game indeholder:

  • 9 unikke classes
    • Bard, karismatiske underholdere, der kan blive venner med enhver, indprente sig selv i samfundet og snige sig ind i deres modstanderes sind. 
    • Craftsman, talentfulde kunstnere, der ikke kun er dygtige til at fremstille våben og rustninger, men også alkymetiske påfund og opgraderinger til våben.
    • Criminal, smooth operators der kan komme ind i alle pengeskabe, tage et liv uden vidner og samle bander. 
    • Doctor, kalkulerende læger, der er uddannet i feltkirurgi, der giver dem mulighed for at behandle sår med dobbelt effektivitet eller forårsage alvorlige sår med deres anatomiske viden. 
    • Mage, politikere og manipulatorer, der bruger deres jordrystende magt til at undslippe forfølgelse og få hævn.
    • Man at Arms, krigere med masser af kamperfaring, som kan beregne deres modstanderes bevægelser, nedlægge deres mål og lave ødelæggende angreb.
    • Priest, gudernes mænd og kvinder, der bruger blodritualer til at kommunikerer med naturen, helbrede syge og sårede eller jage hedninger og brænde dem med hellig ild. 
    • Merchant, snu sælgere, der kender møntens kraft. De kan bruge deres viden om produkter til at finde sårbarheder i rustninger og opspore billige leverandører, og når det er nødvendigt, kan de erhverve tjenester og allierede for at bryde konkurrencen. 
    • Witchers, kun dem med de rigtige mutationer kan blive disse fuldendte monsterjægere, der boltrer sig med mutagene eliksirer, simpel feltmagi og utroligt dødbringende sværdspil. 
  • Et bestiary fyldt med forfærdelige monstre: rejs rundt i verden og jag alt ligefra den besværlige Nekker til den store, hypnotiske fiend. 
  • Masser af spells og invocations: gør brug af den kaotiske witcher magi til at tilkalde tornadoer, efterlade hemmelige beskeder og meget mere
  • Et voldeligt kampsystem: taktik og færdigheder er altafgørende, når bare en forkert bevægelse kan betyde sprængte organer eller det der er værre. Selv hvis man overlever, kan komplikationerne fortsætte, da skader kan være vedvarende og ens udstyr kontinuerligt skal holdes ved lige.