Vi får mange spørgsmål omkring forudbestilling af produkter og enkeltkort. Derfor besvarer vi de mest stillede spørgsmål.
- Hvornår bliver min ordre sendt?
Som udgangspunkt bliver ordre med varer på forudbestilling sendt på selve udgivelsesdatoen.
I nogle tilfælde har vi dog fået særligt tilladelse til at sende varer dagen før, så du modtager varerne på udgivelsesdatoen.
- Min ordre indeholder produkter som ikke er på forudbestilling, hvorfor er de ikke sendt endnu?
Når du afgiver en ordre, der indeholder forudbestilte varer, holdes hele ordren indtil datoen hvor de forudbestilte varer kan sendes. Hvis du gerne vil modtage dine varer hurtigst muligt, bedes du placere separate ordrer.
- Hvorfor står forudbestillingen som "På lager"?
Når et forudbestillingsprodukt er markeret med "på lager" betyder det ikke, at produkt er på vores fjernlager eller i butikken. I dette tilfælde angiver "på lager" blot, at der stadig er en disponibel mængde af produktet, der kan forudbestilles.
- Er jeg garanteret at få min vare?
Som udgangspunkt gør vi alt vi kan for ikke at sætte mere til salg end vi får hjem. Det sker dog at nogen produkter bliver forsinket eller allokeret og vi derfor får mindre hjem. Sker dette gør vi selvfølgeligt hurtigt opmærksom på det.
- Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre er du velkommen til at sende en mail til support@spilforsyningen.dk
- Hvorfor bliver pengene for min ordre trukket?
Ved alle ordre hæves pengene først når varerne bliver sendt. Nogle banker reservere dog beløbet på din konto fra det tidspunkt at ordren er placeret.